زندگی نامه فرلان
 
علمی
دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : امیرحسین قلی پور

دیگو فورلان (Diego Forlán) در سال 1979 در مونت ویدئو اروگوئه به دنیا آمد.وی در خانواده‌ای فوتبالیست به دنیا آمد به طوری که پدر و پدر بزرگش نیز از فوتبالیست‌های صاحب نام اروگوئه هستند.پدرش پابلو فورلان در 2 جام جهانی 1966 و 1970 برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.فورلان در زمین فوتبال در پست مهاجم بازی می‌کند و فوق‌العاده تکنیکی است و از شم گلزنی بسیا بالایی برخوردار می‌باشد.وی در ابتدا در تیم‌های پنارول، دانوبیو و ایندپندنت بازی کرد و پس از درخشش، با تیم‌های سطح اول اروپا قرارداد امضا کرد.فورلان در باشگاه ایندپندنت از سال 1988 تا 2002 حضور داشت و 80 بار برای این تیم به میدان رفت و 37 گل به ثمر رساند.بعد از درخشش در این تیم و زدن گل‌های حساس، در سال 2002 به لیگ برتر رفت و به خدمت تیم منچستر یونایتد درآمد و 2 سال قرارداد امضا کرد.دیگو فورلان در طول 2 سال 63 بازی برای منچستر انجام داد و 10 گل زد و سال 2004 به اسپانیا رفت و در لالیگا با تیم ویارئال قرارداد 3 ساله بست.وی 106 با برای ویارئال به میدان رفت و 54 گل به ثمر رساند و سال 2007 به تیم اتلتیکو مادرید نقل مکان کرد.دیگو فورلان 2 بار برنده جایزه کفش طلای اروپا شده است.فورلان از سال 2002 در تیم ملی کشورش بازی می کند و تا پایان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی 69 با به میدان رفت و 29 گل برای تیم کشورش به ثمر رساند.

 

 

مارتین فورلان کرازو  (زادهٔ ۱۹ مه ۱۹۷۹ در مونته‌ویدئو) فوتبالیست اهل اروگوئه است که هم‌اکنون (۲۰۱۰) در پست مهاجم برای باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا بازی می‌کند. وی ۲ بار برنده جایزه پیچیچی و کفش طلایی اروپادر فصل‌های ۰۵-۲۰۰۴، ۰۹-۲۰۰۸ شده‌است.

فورلان در یک خانواده فوتبالی به دنیا آمده‌است. پدرش ۲ بار در جام جهانی برای تیم ملی اروگوئه بازی کرده و پدربزرگش در تیم آرژانتینی ایندپندینته بازی می‌کرد.

فورلان به تیم جوانان ایندپندینته پیوست و در ۱۹ سالگی وارد تیم بزرگ‌سالان آن شد و پس از ۴ سال حضور موفقیت‌آمیز در آن به منچستر یونایتد رفت. اما پس از دو فصل ناموفق در یونایتد به تیم ویارئال در لا لیگا پیوست و در اولین فصل حضور خود در این لیگ جایزه پیچیچی (آقای گل لیگ اسپانیا) را کسب کرد. وی در رده ملی هم کارنامه موفقی در تیم ملی اروگوئه داشته و در دو جام جهانی برای این تیم بازی کرده‌است.همچنین وی در جام جهانی ۲۰۱۰ به عنوان بهترین بازیکن جام برگزیده شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس amirhoseyn.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 155605
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس